Friday 25 May 2012

И един пост за българите..

И един пост за българите..

Драги ми българи,както повечето от вас знаят, аз момичето,което поддържам фейсбук страницата и този блог, съм българка.Знам,че има доста българи,които следят блога и страницата и съм много щастлива от този факт. Нека да продължаваме да подкрепяме Бербатов.И нека повече от вас се включват в бъдещите фен проекти, като книгата с пожелания за рождения ден на Митко,сигурна съм,че това ще го зарадва много.Надявам се,че харесвате нещата,които правя за него.Някой от вас може би знаят,че преди време запознах да пиша стихотворение за него,та ето го..  за сега това:


С техниката си света изуми
и го покори.
Шампион на Англия е той,
българският наш герой.
Димитър Бербатов се нарича,
няма спор, да вкарва той обича.
Номер 9 в Юнайтед е
и няма да се предаде.
Митко, ний обичаме те знай
и до теб ще сме докрай.

Ако имате някакви въпроси  или просто желаете да кажете нещо, пишете коментар долу или във   

No comments:

Post a Comment